Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »

Zamknij

Media społecznościowe [w trzecim sektorze]

Dąbrowska Ilona

Dostępność: Brak w magazynie

37,00 zł

cena detaliczna:   42,00 zł

oszczędzasz:   12% (5,00 zł)

Opis

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych – stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie – czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.

Informacje dodatkowe

ISBN 978-83-227-9239-1
Wydawnictwo UMCS
Ilość stron 288
Oprawa Miękka
Rozmiar (szer x wys) 170 x 240 (mm)
Waga 0.54 kg

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.